התמיכה ב-Windows 10 תסתיים באוקטובר 2025 \ תמונה: מיקרוסופט

מיקרוסופט מודיעה: סיום התמיכה ב-Windows 10 נקבע לאוקטובר 2025

אם אתם עדיין מריצים את מערכת ההפעלה Windows 10 ועוד לא שדרגתם ל-Windows 11, חברת מיקרוסופט מודיעה כי התמיכה בעדכוני אבטחה או תיקונים ל-Windows 10 תסתיים ב-14 באוקטובר 2025.

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

חברת מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה באופן רשמי כי התמיכה במערכת ההפעלה Windows 10 תסתיים ב-14 באוקטובר 2025. ההחלטה מסמנת את סיום עידן עבור מערכת הפעלה שהושקה בשנת 2015 ושירתה מיליוני משתמשים ברחבי העולם.

במסגרת ההכרזה, מיקרוסופט מדגישה כי לאחר תאריך זה לא יסופקו עדכוני אבטחה, תיקוני באגים או כל תמיכה טכנית למערכת ההפעלה. החברה ממליצה למשתמשים לשדרג למערכת ההפעלה החדשה ביותר, Windows 11, כדי להבטיח את אבטחת המידע והניצול המלא של הטכנולוגיות והפיצ’רים החדשים.

להתראות ל-Windows 10 \ תמונה: מיקרוסופט

ההחלטה על סיום התמיכה ב-Windows 10 מגיעה כחלק מאסטרטגיה רחבה יותר של מיקרוסופט לקדם את המעבר ל-Windows 11, שהושקה בשנת 2021. החברה שואפת ליישר קו עם טכנולוגיות חדשות ולספק חוויית משתמש מודרנית ובטוחה יותר.

“מערכת ההפעלה Windows 11 מציעה יתרונות משמעותיים בכל הנוגע לאבטחת מידע, ביצועים וחוויית משתמש,” אומרת החברה בהודעה רשמית. “אנו ממליצים לכל המשתמשים להתחיל בתהליך השדרוג בהקדם האפשרי.”

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra