Sonos Ace | תמונה: Sonos

Sonos משיקה את Sonos Ace: אוזניות הפרימיום הראשונות שלה

מערכת האתר
פורסם על ידי מערכת האתר

Sonos, אחת מחברות האודיו המובילות בעולם, הכריזה על כניסתה לשוק האוזניות עם המוצר החדש שלה – Sonos Ace. האוזניות החדשות מביאות את המומחיות והחדשנות של Sonos לתחום ההאזנה האישית, ומציעות חוויית שמע חדשות.

Sonos Ace | תמונה: Sonos

Sonos Ace הן אוזניות Bluetooth Over-Ear המצוידות בטכנולוגיית TrueCinema הבלעדית ל-Sonos, שמביאה חוויית קולנוע ביתי ישירות לאוזניים. הן כוללות אודיו מרחבי עם Dolby Atmos, ביטול רעשים אקטיבי (ANC) ברמה גבוהה ומצב שקוף (Aware Mode). הדרייברים המתקדמים של Sonos מבטיחים סאונד דינמי ומדויק, המעניק חוויית שמע יוצאת דופן.

Sonos Ace | תמונה: Sonos

ה-Sonos Ace מתאפיינות בעיצוב דק ואלגנטי המשלב הדגשות מתכת עם גימור מט. כריות האוזן עשויות מ-memory foam רך עטוף בעור טבעוני, והן ניתנות להתאמה אישית לנוחות מרבית. רצועת הראש המותאמת מבטיחה שהאוזניות יישארו נוחות לשימוש ממושך.

Sonos Ace | תמונה: Sonos

האוזניות מאפשרות ליהנות מחוויית קולנוע ביתי עם סאונד סראונד אישי, על ידי החלפה באופן מיידי בין האודיו של הטלוויזיה מ-Sonos Soundbar תואם ל-Sonos Ace בלחיצת כפתור.

האוזניות מציעות חיי סוללה של עד 30 שעות, וטעינה מהירה במיוחד המספקת 3 שעות של חיי סוללה עם טעינה של 3 דקות בלבד. העיצוב האקולוגי שלהן כולל שימוש בחומרים ממוחזרים וצמצום של 17% בכמות הפלסטיק.

זמינות ומחירים

האוזניות יהיו זמינות בישראל החל מה-5 ביוני 2024 בצבעי שחור ולבן-רך, במחיר של 1,999 ש״ח. ניתן יהיה לרכוש אותן ברשתות באג, אייבורי, מחסני חשמל, אלמ ובחנויות האודיו והאלקטרוניקה המובחרות. המכירה המוקדמת באתר באג תתקיים עד לתאריך זה במחיר מיוחד של 1,799 ש״ח.

שתפו כתבה