תמונה: פרטנר

פרטנר משיקה את Partner 5G Private – רשת סלולר 5G משודרגת

מערכת האתר
פורסם על ידי מערכת האתר

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה לראשונה בישראל את Partner 5G Private – אותה היא מגדירה “כרשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת ביותר בעולם”. במהלך השנה וחצי האחרונות, ובהשקעה של עשרות מיליוני שקלים, הקימה פרטנר ליבת רשת סלולר חדשה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בכך, מצטרפת פרטנר לחברות בינלאומיות מובילות כמו Vodafone, Verizon, T&T, Mobile-T ועוד ענקיות תקשורת אחרות.

שדרוג לקוחות: מעבר חלק וללא עלות

החל מהיום, כלל לקוחות הסלולר של פרטנר ישודרגו אוטומטית לרשת החדשה ללא כל עלות נוספת, והם יישארו בחבילות הקיימות שלהם. לקוחות אלה יזכו ליהנות מיתרונות הרשת החדשה הכוללים יציבות, אבטחה והצפנה, רציפות, איכות גבוהה של שיחות קול ווידאו, וקיבולת גבוהה יותר. לקוחות המנויים לחבילות דור 5 ייהנו בנוסף ממהירות גלישה גבוהה יותר וחווית שירות טובה יותר בעומסים.

הזדמנויות חדשות לתעשיות וארגונים

בהמשך השנה, צפויה הרשת המשודרגת לספק הזדמנויות חדשות לתעשיות, ארגונים ועסקים, בזכות שתי תכונות מרכזיות. התכונה הראשונה היא ‘פרוסות רשת’ (Network Slicing), המאפשרת הקצאה בלעדית של נתח מהרשת לטובת לקוח או שירות ייעודי, תוך התאמה גמישה לצרכים הספציפיים. התכונה השנייה היא ‘שיהוי נמוך’ (Low Latency), המאפשרת זמני תגובה קצרים יותר – תכונה קריטית לחוויית משחקי מחשב, ניהול ושליטה מרחוק בזמן אמת (רפואה, חמ”לים), וכן למגמות האינטרנט של הדברים (IoT) ואוטומציה תעשייתית (רובוטים בתעשייה, מרלו”גים אוטומטיים, מכוניות אוטונומיות ועוד).

אבי גבאי, מנכ”ל קבוצת פרטנר, ציין בהשקה כי “לקוחות פרטנר קופצים היום ליגה ויקבלו את שירות הסלולר המתקדם והמאובטח בישראל, בהתאם לסטנדרט עולמי שחברות מעטות נמצאות בו”.

אבי גבאי | תמונה: ינאי יחיאל

פרטנר מצטרפת לפלאפון שהשיקה גם היא את ליבת הרשת החדשה עם תכונות דומות, מה שיאפשר לרשת לנתב את המשאבים בצורה חכמה יותר ולאפשר למשתמשים חווית גלישה משופרת.

קמפיין השקה נרחב: סטטיק והדור החדש

השקת הרשת תלווה בקמפיין ארצי נרחב שיחל הערב, בכיכובו של הפרזנטור סטטיק, בליווי לחן השיר ‘חרבו דרבו’, ובהשתתפות למעלה מ-50 בני נוער רקדנים, המייצגים את ‘הדור הכי נכון’.

סטטיק בקמפיין החדש של פרטנר | תמונה: אוהד רומנו

צפו בסרטון הפרסומת:

שתפו כתבה