רדמי פאד פרו בצבע שחור עם מגן מקלדת והעט הייעודי.
Redmi Pad Pro עם מגן המקלדת ועט המגע הייעודיים. (מקור: שיאומי)

הושק: Redmi Pad Pro – מחיר משתלם ומסך 12.1 אינץ’

אלעד קאופמן | Elad Kaufman
פורסם על ידי אלעד קאופמן | Elad Kaufman

בהשקה שקטה במיוחד בעמודי הסושיאל, השיקה שיאומי (Xiaomi) טאבלט 12.1 אינץ’ חדש, שלמעשה הושק בסין לפני חודש. ה־Redmi Pad Pro מתווסף ל־Redmi Pad ול־Redmi Pad SE ומציע אלטרנטיבה זולה לאלו שרוצים מסך גדול.

מפרט טכני

ה־Redmi Pad Pro מגיע עם מסך LCD בגודל 12.1 אינץ’ באיכות 1600 על 2560 פיקסלים ביחס 16:10, עם קצב רענון 120 הרץ, בהירות מקסימלית 600 ניטס ותמיכה בדולבי ויז’ן (Dolby Vision). ערכת השבבים שפוקו שילבו ב־Pad היא ה־Snapdragon 7s Gen 2 מבית קוואלקום (Qualcomm) המיוצרת בטכנולוגיית ייצור בגודל 4 ננו־מטר ומספקת ביצועי ביניים. צמד המצלמות של ה־Pad Pro מגיעות עם חיישני 8 מגה־פיקסל ומסוגלות להסריט באיכות מקסימלית 1080 ב־30 פריימים לשנייה. המצלמה הקדמית ממוקמת במרכז השול הרחב של הטאבלט, במיוחד לשיחות וידיאו. ל־Pad יש מערך רמקולים מרובע ומחבר אוזניות 3.5 מילימטר, בשביל סאונד איכותי ושימוש נוח.

Redmi Pad Pro בצבע שחור ביד של אישה ממוצא אסייאתי.
Redmi Pad Pro בצבע אפור כהה. (מקור: שיאומי)

הרדמי Pad Pro מגיע עם קישוריות בלוטות’ 5.2, WiFi 6 ועם חריץ להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס זיכרון מסוג microSD. סוללת ה־10,000 מיליאמפר־שעה הגדולה יחסית של ה־Pad Pro, נטענת בהספק 33W עם המטען שמגיע בקופסה. מה שלא מגיע בקופסה הוא העט (Stylus) הנתמך מדגם Redmi Smart Pen, שתומך ב־4,096 רמות לחץ שונות לשליטה על עובי הקו ונטען דרך חיבור ה־USB C המובנה. המסגרת והגב של הטאבלט בנויים מאלומיניום והמסך מוגן בזכוכית מסוג גורילה גלאס 3 מבית קורנינג ובסך הכל שוקל 517 גרם ובעובי 7.5 מילימטר. מערכת ההפעלה היא כמובן HyperOS for Pad המבוססת על אנדרואיד 14 שנמצאת בשאר הטאבלטים מקבוצת שיאומי. את ה־Pad Pro לא ניתן לחבר למסך חיצוני כיוון שחיבור ה־USB C שלו בתקן USB 2.0 בלבד, שלא מאפשר זאת.

מלבד העט שניתן לרכישה בנפרד, שיאומי משיקים גם מגן־מקלדת (המתחבר למכשיר בבלוטות’) ומגן רשמיים רק שנכון למועד פרסום הכתבה – הם לא עדכנו על מחיריהם.

הטאבלט עם מגן בצבע כחול ובצבע שחור.
Redmi Pad Pro במגן הרשמי בצבעי אפור וכחול. (מקור: שיאומי)

מחיר וזמינות

את ה־Redmi Pad Pro ניתן להשיג ב־3 צבעים: אפור כהה, כחול אוקיינוס וירוק מנטה.

  • 128GB/6GB – במחיר 299$ | 1,105 שקלים*
  • 256GB/8GB – במחיר 349$ | 1,289 שקלים*

ה־Redmi Pad Pro יגיע מחר (ה’, 23.5) לעוד שווקים תחת שמה של חברת הבת השנייה של שיאומי, פוקו (POCO). ה־POCO Pad יהיה הטאבלט הראשון תחת המותג, ויהיה זהה מפרטית באופן מלא ל־Pad Pro של רדמי. מהיבואן הרשמי לא נמסר מידע אודות הגעתם של אי‏־אלו מהדגמים ועל מחיריהם נכון למועד פרסום הכתבה.

*נכון לשער ההמרה במועד הפרסום.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלעד קאופמן | Elad Kaufman
עקוב:
כתב חדשות אנדרואיד | מכור לטכנולוגיה מכל הסוגים מגיל 0, מת על שיאומי אבל מסתובב עם מכשיר גלקסי. בעל נסיון ניהול מגוון קבוצות טכנולוגיה בטלגרם ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם Ctech. | סלולרי: Samsung Galaxy S23 Ultra מחשב: Acer Swift X 2022 14" שעון חכם: Xiaomi Band 8