סניף APP של איידיגיטל | תמונה: גדי סיארה

איידיגיטל משדרגת את רמת השירות לכל לקוחות אפל בישראל

מערכת האתר
פורסם על ידי מערכת האתר

איידיגיטל (iDigital) מצטרפת למספר מצומצם של שותפות נבחרות בעולם המפעילות חנויות בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של אפל (Apple) – APP ,APR ,AAR – כאשר עד סוף 2024 יוקמו בישראל שלושה סניפי APP (Apple Premium Partner) שיהוו את דור העתיד של סניפי iDigital

סניף ה-APP הראשון בישראל הושק הבוקר באופן סימבולי בקניון רמת אביב, סניף iDigital הראשון שנפתח בארץ, אשר לדברי החברה יביא עימו בשורה חדשה ומהפכה של ממש בחוויית הלקוח.

חווית שירות כבר מהדלת

תהליך המעבר לפורמט ה-APP מביא שינוי בחוויית השירות וכולל סטנדרטים חדשים של חוויית לקוח. את פניהם של המבקרים בחנויות הדגל יקבל נציג iDigital שיסייע ללקוחות בכל נקודות המגע איתם, כולל הכוונה וליווי מומחה בהתאם לצרכי הלקוח. הלקוח יחווה התנסות מיטבית, התאמת מוצר באופן מדויק ומותאם אישית, ייעוץ, שירות טכני ועוד.

סניף APP של איידיגיטל | תמונה: גדי סיארה

iDigital תשיק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון באחד מסניפיה, ובעתיד גם לעקוב אחר התקדמות הטיפול דרך אתר החברה. בקרוב אף יינתן שירות עד בית הלקוח – במסגרתו לקוחות החברה יפקידו מכשיר לתיקון וייהנו ממשלוח המכשיר בחזרה לביתם לאחר התיקון.

בארבעה סניפים מובילים יינתנו שירותי מעבדה ותיקון מוצרים ע״י טכנאי מומחה ומוסמך Apple בפרק זמן של עד 48 שעות. במעבדה המרכזית של החברה, שודרגה רמת השירות וקוצרו באופן משמעותי זמני ההמתנה לתיקוני מכשירי Apple.

מעתה גם לקוחות שקנו מכשיר של אפל מיבואן/מפיץ אחר יוכלו להגיע לתקן גם במעבדות איידיגיטל ולהנות מאותה חווית שירות.

בהתייחסות לשאלה לגבי סוגיית אפל-קר בישראל נאמר כי מכשירים הנמכרים בישראל ונושאים אחריות אפל-קר יידרשו להציג זיקה לכתובת עליה נרשמה האחריות. לעומתם, מכשירים הנמכרים בחו״ל ונושאים את אותה האחריות יכובדו ללא דרישת ההוכחה.

הדרכות בסגנון Today at Apple

בדומה לחנויות המותג בעולם, בחנות יוגדר אזור מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות והדגמות קבוצתיות שיועברו על ידי המומחים של iDigital בנושאים שונים הקשורים בשימוש במכשירי Apple וכן בחשיפת פיצ’רים חדשים.

הלקוחות יוכלו לשבת בנוחות בהדרכה פרונטלית ולצפות בהדגמה על גבי מסך גדול שתאפשר הבנה הוליסטית הלכה למעשה. לו”ז ההדרכות יפורסם באתר החברה.

סניף APP של איידיגיטל | תמונה: גדי סיארה

הקמת אתר אינטרנט חדש ושיפור מערכת ניהול לקוחות

פרויקט דגל המבוסס על שיתוף פעולה של Apple העולמית עם פלטפורמת הסחר הדיגיטלי Shopify, שימוש הניתן לשותפים העסקיים המובילים של Apple ברחבי העולם בלבד. במסגרת הפרויקט יושק בתחילת שנת 2025 אתר תוכן וסחר מתקדם של החברה שיאפשר ללקוחות לחוות את חווית iDigital- Apple הקיימת בסניפים ובעולם הפיזי גם בעולם הדיגיטלי.

איידיגיטל תקים גם מערכת CRM חדשה שתאפשר לחברה לפתח היכרות עמוקה עם הלקוחות ולשדרג באופן משמעותי את הצעת הערך שלה ללקוחות מועדון החברים באופן פרסונלי הנבנה על הפרופיל שלהם ובהתאם לצרכיהם, להשיק ערכים מוספים בעולמות השירות והשירות הטכני ולשים דגש נרחב על הנגשה טובה יותר של מידע על מוצרי Apple.

ההשקעה במהלכים החדשים של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון דולר.

סניף APP של איידיגיטל | תמונה: גדי סיארה

דורון סלע, מנכ”ל iCon Group ו-iDigital: “מדובר בצעד משמעותי המבסס עוד יותר את מעמדה של iDigital כרשת המובילה בחוויה, במכירות ובמתן שירות למוצרי Apple בישראל, ובעיקר הבעת אמון של חברת Apple ב- iDigital בשוק הישראלי”

שתפו כתבה