אפל מציגה מערכת חדשה לחנויות שלה: עדכון iOS אלחוטי באריזה

רכשתם אייפון חדש באחת מחנויות אפל בעולם? החל מחודש הבא (אפריל), מכשירי האייפון יגיעו עם גרסת ה-iOS החדשה ביותר שזמינה. כך שלא תצטרכו להתקין את הגרסה הכי חדשה, הדבר יתבצע על ידי מערכת פנימית חדשה של אפל כאשר האייפון סגור בתוך הקופסא

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

כפי שפורסם ב-Bloomberg על ידי מארק גרומן בשבוע שעבר, חברת אפל (Apple) משיקה מערכת פנימית חדשה בשם “פרסטו” שתאפשר לעדכן את תוכנת האייפון באופן אלחוטי בזמן שהמכשיר עדיין נמצא באריזה המקורית שלו.

תמונה: אפל

המערכת תתחיל לפעול בחנויות אפל ברחבי העולם החל מהחודש הבא, ותאפשר ללקוחות לרכוש אייפון עם הגרסה העדכנית ביותר של iOS.

פרסטו עובדת באמצעות תאי נעילה קטנים הדומים לתנור, שיכולים להכיל עד שישה אייפונים בו זמנית. לאחר הכנסת האייפון לתא, המערכת משתמשת בשילוב של MagSafe וטכנולוגיות אלחוטיות אחרות כדי להתקין את עדכון ה-iOS תוך 15 עד 30 דקות.

המערכת החדשה \ תמונה: iGeneration

היתרון של מערכת פרסטו הוא כפול:

  • היא מבטיחה שכל לקוח יקבל אייפון עם הגרסה העדכנית ביותר של iOS.
  • היא משחררת עובדי Apple Store מהצורך לעדכן את תוכנת האייפון באופן ידני עבור כל לקוח.
תמונה: אפל

הידעתם? בעת השקת אייפון חדש, אפל משלבת בו גרסת פיתוח של מערכת ההפעלה ה-iOS, כזאת שלא זמינה למשתמשים להורדה. אותה גרסה אומנם מכילה את כל החידושים והשינויים עליהם הכריזה אפל, אך ברגע ההתקנה הראשונית המשתמש מתבקש לעדכן לגרסה חדשה יותר. המערכת החדשה של אפל תפתור את העניין ותתקין את העדכון החדש והיציב ביותר שזמין.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra