קבוצת התקשורת פרטנר נכנסת באופן רשמי לשוק החשמל לצרכנים ביתיים תחת המותג Power Partner. לאחר פיילוט מוצלח בקרב עובדיה, משיקה היום החברה לציבור הרחב וללקוחותיה 3 מסלולים שיספקו לצרכנים הוזלה משמעותית בחשבון החשמל החודשי.
שלושה מסלולי הנחות לבחירה
במסגרת כניסתה לשוק החשמל הסיטונאי, פרטנר תספק הנחות בשלושה מסלולי הצטרפות:
- מסלול "הנחה קבועה כל היום" יספק 5% הנחה בשנה הראשונה, 6% הנחה בשנה שנייה ו-7 אחוזי הנחה בשנה שלישית) מסך החיוב בגין צריכת חשמל.
- מסלול "עובדים מהבית" יספק 15% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 08:00 ועד השעה 17:00
- מסלול "חיות לילה" יספק 20% הנחה בימים ראשון עד חמישי משעה 00:00 ועד השעה .06:00
לצורך אספקת השירות, חתמה פרטנר בחודש שעבר חוזה התקשרות עם OPC אנרגיה, יצרנית אנרגיה מובילה בתחום החשמל בישראל. ללקוחותיה, תספק פרטנר ערך בכך שיוכלו לקבל את כלל
שירותי התקשורת שלהם – אינטרנט סיבים אופטיים, סלולר דור 5 וטלוויזיה – ושירות חשמל, דרך
חברה אחת. בהמשך הדרך, פרטנר צפויה להציע גם חבילות משולבות של תקשורת וחשמל.
ההצטרפות לשירות חשמל בתעריף מוזל פתוחה לכלל אזרחי ישראל, כתלות בהימצאות מונה
חשמל חכם. בחודש הקרוב תאפשר פרטנר הצטרפות דיגיטלית מלאה, קלה ונגישה דרך אתר
החברה, ללא צורך בשיחה עם שירות הלקוחות.
כחלק מסקר שביצעה בשנה האחרונה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור פרטנר, עולה שכמחצית
מהציבור מכיר או שמע על תהליך פתיחת שוק החשמל, כאשר המודעות גבוהה יותר בקרב גברים
וחילוניים. כמו כן, 86% מהציבור הביע נכונות עקרונית לעבור לחברות אחרות המספקות חשמל,
כאשר החסם העיקרי למעבר הוא חוסר היכרות עם התהליך. נתון מעניין שעולה מהסקר הוא, שכ-82% מהציבור מעדיפים לקבל את חשבון החשמל בתדירות של פעם בחודש ולא פעם בחודשיים.
אילן לדרר, מנהל Power Partner: "פרטנר מתחילה להציע היום ערך נוסף לצרכנים בישראל וללקוחותיה, עם הוזלה של חשבון החשמל החודשי, לצד שירותי תקשורת מתקדמים. בכך, מספקת החברה מענה כולל לצרכי הלקוחות, עם כתובת אחת אליה יוכלו לפנות ולקבל שירות מלא".
ניתן להצטרף כבר עכשיו דרך אתר החברה