מאז השקת שרת הוידאו סטרימינג של דיסני+ ב-2019, היעד של החברה להפוך לרווחית הוא ספטמבר 2024. ובכדי להגיע לשם, הדרך תהפוך לא נעימה למנויים בעיקר.
בשיחת המשקיעים שנערכה אמש (רביעי, 09.08) מסר מנכ״ל החברה בוב אייגר, כי החל מה-12 באוקטובר, המנויים הרשומים או החדשים לשרות הסטרימינג בארה״ב ישלמו יותר.
להלן החבילות החדשות:
- חבילת בסיס עם פרסומות תישאר במחיר של $7.99 לחודש
- חבילת פרימיום תתייקר ב-23% מ-$10.99 ל-$13.99 לחודש
- חבילה חדשה תתווסף – דיסני+ הולו ללא פרסומות ב-$19.99 לחודש
דיסני תייקר את שאר החבילות הכוללות של דיסני+ הולו ו-ESPN גם כאן בעשרות אחוזים יותר. בחברה מבינים כי על מנת להגיע ליעד של רווחיות עד ספטמבר 2024, על החברה לפעול עכשיו. כאשר עליית המחירים זה לא הדבר היחיד אליו צועדת ענקית הסטרימינג, וזאת תצטרף לצעד שנקטה נטפליקס, וזאת תחסום משתמשים מלשתף את החשבון.
החל מה-1 בנובמבר, דיסני+ תרחיב את החבילה הבסיסית עם פרסומות לשווקים נוספים כמו: קנדה, אירופה ומדינות נוספות. עוד לא ברור האם החבילה החדשה שכוללת פרסומות תהיה זמינה בישראל. אם וכאשר, גם כאן הדרך לעליית מחירים בישראל תהיה קצרה.
כיום בישראל דיסני מציעה את חבילת הפרימיום ללא פרסומות בעלות חודשית של 39.90 שקלים בחודש, ובסך הכל 478.80 שקלים בחישוב שנתי. או בתשלום חד פעמי לכל השנה בגובה 399 שקלים, בהשוואה למסלול החודשי מדובר בעלות של עשרה חודשים עבור כל השנה, ובממוצע 33.25 שקלים לחודש, יותר מ-16.5% הנחה.
דיסני+ הודיעה היום על הפסדים של 512 מיליון דולר, אם כי בהשוואה לשנה שעברה, אז הודיעה החברה על הפסדים בעלות של 1.1 מיליארד דולר. עכשיו עם עליית המחירים והרדיפה אחר משתפים הסיסמאות, דיסני+ תוכל כנראה לרשום לעצמה פחות הפסדים ולהפוך לרווחית עד ספטמבר 2024.
ובנושא כמות המנויים עוד הודיעה החברה כי הצטרפו 800,000 מנויים חדשים רק ברבעון האחרון, וכיום החברה מונה 105 מיליון משתמשים רשומים לכלל התוכניות של דיסני+ מסביב לעולם.