fbpx

בעקבות נטפליקס: דיסני+ תייקר את החבילות ותרדוף אחרי משתפי חשבונות

מאת אבי דוד | Avi David

מאז השקת שרת הוידאו סטרימינג של דיסני+ ב-2019, היעד של החברה להפוך לרווחית הוא ספטמבר 2024. ובכדי להגיע לשם, הדרך תהפוך לא נעימה למנויים בעיקר.

בשיחת המשקיעים שנערכה אמש (רביעי, 09.08) מסר מנכ״ל החברה בוב אייגר, כי החל מה-12 באוקטובר, המנויים הרשומים או החדשים לשרות הסטרימינג בארה״ב ישלמו יותר.

Ad image
דיסני פלוס \ תמונה: דיסני

להלן החבילות החדשות:

  • חבילת בסיס עם פרסומות תישאר במחיר של $7.99 לחודש
  • חבילת פרימיום תתייקר ב-23% מ-$10.99 ל-$13.99 לחודש
  • חבילה חדשה תתווסף – דיסני+ הולו ללא פרסומות ב-$19.99 לחודש

דיסני תייקר את שאר החבילות הכוללות של דיסני+ הולו ו-ESPN גם כאן בעשרות אחוזים יותר. בחברה מבינים כי על מנת להגיע ליעד של רווחיות עד ספטמבר 2024, על החברה לפעול עכשיו. כאשר עליית המחירים זה לא הדבר היחיד אליו צועדת ענקית הסטרימינג, וזאת תצטרף לצעד שנקטה נטפליקס, וזאת תחסום משתמשים מלשתף את החשבון.

תמונה: דיסני

החל מה-1 בנובמבר, דיסני+ תרחיב את החבילה הבסיסית עם פרסומות לשווקים נוספים כמו: קנדה, אירופה ומדינות נוספות. עוד לא ברור האם החבילה החדשה שכוללת פרסומות תהיה זמינה בישראל. אם וכאשר, גם כאן הדרך לעליית מחירים בישראל תהיה קצרה.

Ad image

כיום בישראל דיסני מציעה את חבילת הפרימיום ללא פרסומות בעלות חודשית של 39.90 שקלים בחודש, ובסך הכל 478.80 שקלים בחישוב שנתי. או בתשלום חד פעמי לכל השנה בגובה 399 שקלים, בהשוואה למסלול החודשי מדובר בעלות של עשרה חודשים עבור כל השנה, ובממוצע 33.25 שקלים לחודש, יותר מ-16.5% הנחה.

דיסני+ הודיעה היום על הפסדים של 512 מיליון דולר, אם כי בהשוואה לשנה שעברה, אז הודיעה החברה על הפסדים בעלות של 1.1 מיליארד דולר. עכשיו עם עליית המחירים והרדיפה אחר משתפים הסיסמאות, דיסני+ תוכל כנראה לרשום לעצמה פחות הפסדים ולהפוך לרווחית עד ספטמבר 2024.

ובנושא כמות המנויים עוד הודיעה החברה כי הצטרפו 800,000 מנויים חדשים רק ברבעון האחרון, וכיום החברה מונה 105 מיליון משתמשים רשומים לכלל התוכניות של דיסני+ מסביב לעולם.

שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra