הסייברטראק הראשון הושלם תמונה: טסלה

ה-Cybertruck של טסלה זכה ל-1.9 מיליון הזמנות

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

חברת טסלה (Tesla) אומנם לא מדווחת על כמות ההזמנה המוקדמת של טנדר ה-Cybertruck, אך מנתונים שנאספים ברשת על ידי קבוצת מחקר, אנו זוכים לדעת כי החברה הגיעה ל-1.9 מיליון הזמנות לסייברטראק.

העיצוב הסופי נחשף

הטנדר החשמלי והחכם של טסלה צפוי לצאת לרוכשים כבר ברבעון האחרון של השנה (2023), וכי ייצור הטנדר נמצא בתהליך מתקדם. רק לפני מספר ימים הודיעה טסלה עצמה על השלמת הייצור של הסייברטראק הראשון, ואף תמונה מהחגיגה צולמה על ידי החברה.

ההזמנה המוקדמת שלי; צילום: אבי דוד The Verifier

אם יש לכם 100 דולר, אתם יכולים לבצע הזמנה מוקדמת לסייברטארק, אך ייתכן וכי תאלצו להמתין מספר חודשים ארוכים עד שנים לקבלת ההזמנה. אם כי, לא מעט אנשים שביצעו את ההזמנה המוקדמת, כנראה ויבחרו לבטל את ההזמנה, כך שזמן קבלת הסייברטארק צפויה להתקצר, אבל כמובן שהכל תלוי האם אלו שהזמינו את הטראק יבחרו לבטל את ההזמנה כשזאת תגיע אליהם. בטסלה רשמו עד כה הכנסות של למעלה מ-190 מיליון דולר בהזמנה המוקדמת.

אלון מאסק חושף את הסייברטראק והמחירים \ תמונה: צילום מסך

מחיר וזמינות

המחיר והקונפיגרציה פורסמו אי שם ב-2019, עם מחיר התחלתי של $39,000 להנעה קדמית בלבד. ואילו הנעמה קדמית ואחורית תעלה לכם לא פחות מ-$49,000. אך כשנתיים לאחר מכן, ב-2021 טסלה הסירה מהאתר ומההזמנה המוקדמת את המחירים והקונפיגרציה, וכעת אנו ממתינים לטסלה שתעדכן את המחיר ההתחלתי והאפשרויות שאלה יעמדו לרוכשים בהזמנה המוקדמת.

ה-Cybertruck של טסלה | מקור: אבי דוד The Verifier

אנו מעריכים כי המחיר ההתחלתי צפוי להתחיל באזור ה-$49,000 להנעה קדמית בלבד. ואילו הנעה אחורית וקדמית יחדיו לא יהיו פחות מ-$59,000. כך שברגע שנדע את המחיר, יהיו אלה שיבחרו האם להמשיך עם ההזמנה, או לבטל ולקבל בחזרה את ה-$100 ששולמו כמקדמה להזמנה הראשונית.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra