עובדי אפל \ תמונה: אפל

באפל חוששים: אם יפטרו עובדים זה יפגע תדמיתית

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

סוף 2022 היא התקופה השחורה ביותר שידעה תעשיית הטכנולוגיה העולמית. מיקרוסופט, גוגל, פייסבוק, אמזון ועוד חברות גדולות פיטרו מאות אלפי עובדים בין רגע.

אבל דווקא אפל (Apple) חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, עד כה נמנעה מלפטר עובדים. זה לא כי הדבר לא עמד על הפרק, לאפל יש את הסיבות למה דווקא לא לפטר עובדים בעשרות אלפים.

באפל נזהרים מלפטר עובדים ויש לזה סיבה \ תמונה: אפל

בשבועות האחרונים אומנם החברה עוברת סוג של שינוי בכל הקשור לגיוס עובדים, נכון לכתיבת שורות אלו רוב המשרות נסגרו ולא תמצאו יותר מידי הזדמנויות באפל אם תחפשו. החברה מעבירה צוותים הכוללים עובדים ומפתחים ומצמצת מחלקות ותפקידים. למשל, אם עובד עוזב את מקום העבודה, במקום לגייס עובד חדש, באפל מעבירים את כל העבודה של אותו עובד ומחלקים אותה בין מספר עובדי החברה. ובכך, באפל נמנעים מלפטר עובדים.

אפל פארק \ תמונה: אפל

מדובר בתהליך שבו בחברה נמנעים מפיטורים של עשרות אלפי עובדים וזאת מכיוון שבמחקר שנעשה על ידי אפל עצמה, הדבר יפגע בחברת התפוח מקפורטינו תדמיתית ובאופן משמעותי, כזה שיגרום לעובדים הנוכחיים לחשוש על המקום שלהם, שאולי שמה אלה חלילה יפוטרו בכל רגע. לכן, בחברה נמנעים מלהוציא לפועל פיטורים של עשרות אלפי עובדים.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra