אם אתם בעלים של אחד ממוצרי אפל (Apple), אתם בטח כבר יודעים כי מגיעה לכם שנה ראשונה של אחריות יצרן. הכוונה לכל תקלה במערכת ההפעלה או באחד הרכיבים שלפתע הפסיק לעבוד.
לאפל יש תוכנית בתשלום המאפשרת לתקן את המוצר או קבלת מכשיר חדש אם נגנב או אבד, הנקראת AppleCare פלוס. כך שבמקרה של נזק פיזי או נזק מים, ניתן להחליף או לתקן את המוצר בעלות נמוכה. הרשמה לתוכנית ה-AppleCare פלוס היתה אפשרית עד לא מזמן דרך ישראל, אבל בדרך לא דרך. יש צורך להיכנס לאתר אפל עם VPN, כרטיס אשראי בינלאומי, כתובת ומספר טלפון אמריקאי ועוד.
מי שהצליח עד לא מזמן להרשם לתוכנית הביטוח של אפל, מקבל שרות בישראל דרך DCS. כך שאפל ישראל לא יכולה לתקן את המוצר, ולכן החברה מחליפה את המוצר התקול בחדש.
נראה כי באפל עלו על כך שהמשתמשים נרשמים לתוכנית כאשר זאת בכלל לא זמינה בישראל, כך מדווחים משתמשים בימים האחרונים בקבוצת האפליסטים המנסים להרשם לתוכנית ה-Apple Care פלוס. מי שכבר רכש את התוכנית, מודאג מכך שאפל אולי עלולה לחסום את האפשרות לקבלת תיקון או החלפה בישראל, או בכלל חסימה משרות הביטוח ה-AppleCare פלוס. אנחנו כמובן נעדכן ונדווח בהתאם אם וכאשר יהיו התפתחויות בנושא.