זה רשמי: אפל מוסיפה את השפה העברית לסירי בהומפוד ובהומפוד מיני

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

לפני מספר ימים שחררה חברת אפל (Apple) את עדכון מערכת ההפעלה ה-iOS 16.4 בגרסת הבטא הראשונה, כאמור העדכון צפוי להגיע לכלל המשתמשים עד חודש אפריל והוא כולל לראשונה קולות חדשים לסירי בעברית.

כפי שחשפנו כי מדובר בסנונית הראשונה להמשך העמקת סירי במוצרי אפל בשפה העברית, מספר עובדי אפל ישראל קיבלו בימים האחרונים אפשרות להיכנס לתוכנית הבטא הסגורה, אשר מאפשרת להשתמש בסירי בעברית ברמקול ההומפוד וההומפוד מיני.

צפו: סירי עובדת בעברית בהומפוד

רמקול ההומפוד או ההומפוד מיני לא נמכרים בישראל באופן רשמי, לכן רבים הרוכשים את הרמקול מחו״ל, מופתעים לגלות כי אין תמיכה של סירי בעברית. כמובן שהאסיסטנט של אפל תומכת לגמרי בעברית ועוד בקרוב תגיע עם קולות חדשים, אז למה כבר לא להוסיף תמיכה מלאה?

עם הוספת התמיכה בשפה העברית, אנו צפויים לראות הכרזה שקטה של אפל כל כך שהחברה מתכוונת כבר בקרוב כנראה תתחיל למכור את הרמקול באופן רשמי אצל המשווקות כמו איידיגטל, אייסטור, KSP, אמירים הפצה ועוד.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra