בואו לא נתבלבל, הרשת החברתית לא עומדת לשנות את שמה מפייסבוק לשם אחר, אבל החברה האם "פייסבוק" תעבור מהפך עם חדש, לוגו ומיתוג כללי של החברה. כזכור, פייסבוק כוללת את הרשת החברתית פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, אוקולוס ועוד על פי דיווח מ-The Verge.
מארק צוקרברג מנכ"ל החברה צפוי להודיע כבר בשבוע הבא על שינוי מיתוגי של חברת האם פייסבוק. כאשר החברה מתעסקת בכל כך הרבה תחומים, החל מאינטרנט לוויני ועד למוצרי מציאות מדומה, אפליקציית צ'אט וואטסאפ, הרשת החברתית אינסטגרם, אלו הם רק חלק מהמוצרים בהם מתעסקת החברה. על מנת להתאים את עצמה למצב החדש שנהפכה החברה, שינוי השם של חברת האם הוא אכן צעד נכון.
על פי מארק ובראיון שהעניק ל-The Verger לפני מספר חודשים אמר כי פייסבוק החברה האם מתעסקת בכל הרבה תחומים ונוגעת בכל כך הרבה חיי אנשים, זה רק עניין של זמן עד שהחברה תעבור מיתוג של ממש. הוא הרבה להשתמש במונח "Metaverse" אשר הפירוש שלו הוא החיבור בין מציאות "אמיתית" למציאות מדומה. מה שאכן מאשר את הדיווח מהיום של The Verge. ולשם פייסבוק צועדת, לחבר בין המציאות האמיתית לבין המציאות המדומה עם משקפיים חכמות שעל פי מארק, יהפכו בשנים הקרובות לשימושיים יותר מהסמארטפונים שלנו, ונתקשר בעיקר באופן הוירטואלי, אך המשקפיים החכמות יהפכו לדבר של שימוש יום יומי.
חברת פייסבוק תערוך אירוע מיוחד ב-28 באוקטובר, בו הצפויה החברה להציג את השינוי של החברה ולאן היא צועדת בשנים הבאות לבוא. בפייסבוק כמובן רוצים להפריד את עצמם על מנת לא לבלבל בין השם של החברה לרשת החברתית, ותעשה את אותו הצעד שעשתה חברת גוגל עם אלפאבית או כמו סנאפצ'אט שנהפכה ל-Snap. Inc.