וואטסאפ (WhatsApp) שבבעלות פייסבוק (Facebook), הודיעו כי יחלו להגביל פיצ'רים והפרעות באפליקציה, עבור אותם משתמשים אשר אינם מסכימים לתנאי השימוש החדשים אשר החלו ב-15 במאי.
תנאי השימוש החדשים אינם נוגעים כמעט למשתמשים רגילים, אלא דווקא יותר לבעלי חשבונות עם וואטסאפ עסקי. כאשר נעשה חיוב למשל (במדינות תומכות), לוואטסאפ תהיה האפשרות לראות את הפרטים האישיים של ביצוע העסקה. ובכך, לא כל השיחות יהיו מוצפנות מקצה לקצה.
לאחר שעוררה מיליוני משתמשים לסגור את החשבון שלהם לפני מספר חודשים ולעבור לפלטפורמות אחרות כמו סיגנל וטלגרם שהוסיפה לעצמה 100 מיליון משתמשים חדשים, חזרה בעצמה וואטסאפ ודחתה את השקת תנאי השימוש החדשים. אך כעת, תם הזמן וה-15 במאי עבר, ובוואטסאפ הודיעו כי יחלו "להגביל" חשבונות עד לתקופה של זמן. הכוונה, בתחילה תחל להופיע ההודעה על כך שהמשתמש אינו אישר את תנאי השימוש החדשים, ולאחר מכן תוגבל הגישה לחשבון.
ושוב חוזרת בעצמה וואטסאפ, ומעבירה ל-The Verge הצהרה על כך שהם התייעצו עם מספר חברות אבטחה ומומחי ביטחון, וכי הם חוזרים בעצמם ולא יגבילו אף חשבון גם אם המשתמש אינו אישר את תנאי השימוש החדשים. ואנחנו אומרים, עד להודעה חדשה.
האם לוואטסאפ היה "שווה" לעדכן את תנאי השימוש, או פשוט להפסיק עם זה ולחזור בעצמם? שתפו אותנו בתגובות או הצטרפו אל ערוץ הטלגרם שלנו, שם הדיונים אף פעם לא מפסיקים – לחצו כאן!