מבצעי חודש נובמבר בישראל

מבצעי Shopping IL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי, סייבר מאנדיי ועוד

בעמוד זה תמצאו את מבצעי הקניות בישראל שיתקיימו בחודש נובמבר
ליד כל מבצע תוכלו למצוא את התאריכים הרלוונטיים בהם הוא יהיה זמין

גילוי נאות: חלק מהקישורים בכתבה משתתפים בתוכניות שותפים בהן אנו מקבלים את האפשרות להנגיש מוצרים והנחות אטרקטיביות עבורכם בתמורה לאחוז קטן מהמכירה. חשוב לציין שהמחיר אינו מושפע אם תקנו אותו דרך הקישור שלנו או קישור ישיר, אם כי לעיתים כניסות דרך קישורי תוכניות השותפים עשויות להציע הנחות בלעדיות.

תקופת המבצע: עד גמר המלאי

רשת חנויות KSP יוצאת במבצע מיוחד לאירוע הקניות Shopping IL וכן גם לשאר אירועי הקניות בחודש נובמבר. בין המבצעים תוכלו למצוא:

אתר הקניות הסיני Gearbest

תקופת המבצע: החל מ-11.11

אתר הקניות הסיני Gearbest משתתף גם הוא בחגיגת הקניות של חודש נובמבר, כחלק מיום הרווקים הסיני.  האתר מציע אלפי מוצרי טכנולוגיה שונים הכוללים מותגים מוכרים כמו שיאומי, סמסונג ו-וואןפלוס, וכן גם מותגים סיניים המוכרים פחות אך במחירים נמוכים יותר. 

המילטון ו-Xiaomi

תקופת המבצע: 10.11.2020-5.12.2020

קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, מכריזה על מבצעי חודש הקניות. במסגרת חגיגת הקניות של חודש נובמבר, הוזמנו ארצה עשרות אלפי מוצרים שמיועדים להימכר בחודש הקניות, יוצעו ללקוחות עשרות מוצרים מובילים בקטגוריות שונות בהנחות של עד 57%. בהמשך החודש המילטון צפויה לחשוף את מחירי המבצע של כל המוצרים.   בין המבצעים הבולטים השנה ניתן למצוא מוצרי חשמל פופולריים לבית, בהם:

סיריוס אלקטרוניקה

תקופת המבצע: 30.11.2020 - 7.11.2020

חברת סיריוס אלקטרוניקה המייבאת עשרות מותגי אודיו, גיימינג ואלקטרוניקה בינלאומיים מובילים, מציעה הנחות של עד 70% על מגוון מותגים בינלאומיים מובילים, בניהם POLK, פיור אקוסטיקס, VIVITEK, MARVO, ION ועוד עשרות נוספים.  בין הפריטים ניתן למצוא מקרני קול, מקרני קולנוע ביתיים, בידוריות, רמקולים ניידים, כיסאות ואביזרי גיימינג ועוד. בין המבצעים תוכלו למצוא את הפריטים הבאים:

רשת חשמל נטו

תקופת המבצע: 10-30.11.2020

רשת חשמל נטו, יוצאת במבצע אטרקטיבי במיוחד לרגל ימי המכירות המיוחדים של חודש נובמבר, עד 65% הנחה באתר האונליין על מגוון פריטים שבמבצע.

חברת האבטחה ESET

תקופת המבצע: 10-11.11.2020

חברת אבטחת המידע ESET מציעה 30% הנחה לפתרון אבטחת המידע INTERNET SECURITY המאפשר לכולם לבצע רכישות בטוחות בחגי השופינג ולאורך השנה כולה.

מבצעי LG ישראל ורונלייט

תקופת המבצע: 10.11.2020 - 6.12.2020

LG ישראל ורונלייט, יבואנית LG מובייל בישראל, יוצאות החל מהיום במבצעים ייחודיים לקראת חגיגת הקניות בחודש נובמבר. בין המוצרים המשתתפים במבצע ניתן למצוא מגוון רחב של סמארטפונים מתקדמים, ובהם מכשירי דגל, מכשירי ביניים ומכשירי שוק הכניסה.

בנוסף להנחות, המבצע כולל גם הטבות: כיסוי יוקרתי במתנה בשווי 149 ₪ ברכישת הסמארטפון החדש LG Velvet, ואוזניות אלחוטיות Skullcandy ICON Bluetooth במתנה, ברכישת מכשיר מסדרת K של LG.

רשת א.ל.מ

תקופת המבצע: 10-11.11.2020

רשת החשמל והאלקטרוניקה א.ל.מ. יוצאת במגוון מבצעים לשופינג IL ומציעה הנחות על מוצרים בקטגוריית הטלוויזיות, סמארטפונים, תנורים, מייבשים ועוד. בין המבצעים תוכלו למצוא: