fbpx

החל מהיום: סמסונג משלבת את Apple Music בטלוויזיות החכמות שלה

מאת הודעות לעיתונות | Press Release

סמסונג אלקטרוניקס, מודיעה כי החל מהיום (חמישי, 23.04.2020) הטלוויזיות החכמות של חברת סמסונג Smart TV’s תהיינה הראשונות בשוק ה TV המשלבות את "אפל מיוזיק" בפלטפורמת האפליקציות של הטלוויזיות החכמות.

כעת לקוחות Smart TV’s Samsung (דגמי 2018-2020) יכולים להתחבר לשירותי המוזיקה של Apple Music ולהינות מגישה ליותר מ-60 מיליון שירים, סרטונים, רשימות השמעה (פלייליסטים), תוכניות בלעדיות ועוד.

Ad image
תמונה: סמסונג

בתקופה הנוכחית, כאשר אנשים מבלים יותר זמן בבית, סמסונג מוסיפה את אפשרויות בידור לפלטפורמת הטלוויזיה החכמה שלה. השירות של אפל מיוזיק זמין בדגמים משנת 2018 ואילך, וצרכנים יכולים להאזין ליותר מ-60 מיליון שירים ללא פרסומות. אפשר גם לצפות בסרטוני מוזיקה טרנדיים ולעיין באלפי רשימות השמעה.

מנויי "אפל מיוזיק" יכולים לקבל המלצות יומיות בהתאמה אישית וליהנות מתחנת הרדיו Beats 1, לצפייה ישריה בתכנים ומופעים בלעדיים של אמנים כמו פרנק אושן, ניקי מינאז', די ג'יי חאלד ואלטון ג'ון וכן ראיונות אמנים מיוחדים ופלייליסטים מגוונים, בכדי לעזור וליצור תחושה של חיבור וקהילתיות במהלך תקופה חסרת תקדים כמו זו.

"המטרה שלנו הייתה תמיד לספק את חוויות הבידור הטובות ביותר לצרכנים – וככל שאנשים מבלים יותר זמן בבית, אנו מחויבים יותר מתמיד למשימה זו", אמר סאלק ברודסקי, סגן נשיא לשותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי עבור סמסונג אלקטרוניקה. "בשנה שעברה היינו יצרנית הטלוויזיה הראשונה שהציעה את שירותי הצפייה באפל TV בטלוויזיות החכמות שלנו. היום, אנחנו הראשונים שמציעים את אפל מיוזיק. השותפות ההולכת וגדלה שלנו עם אפל סייעה לנו לספק לצרכנים, ללא תחרות, מערך של אפשרויות בידור שונות. אין ספק שהצרכנים היום מעוניינים באפשרויות בחירה רבה יותר של תוכן מהטלוויזיות החכמות שלהם."

Ad image

בנוסף לספרייה הגדולה של “אפל מיוזיק”, לקוחות Samsung smart TV’s יכולים גם לצפות בתוכניות מקוריות, בהופעות טרנדיות ובתכנים בלעדיים אחרים בטלוויזיות החכמות של סמסונג.

ויש גם הטבה

לקוחות הטלוויזיות החכמות יוכלו לקבל 3 חודשי ניסיון בשירות המוזיקה Apple Music במנוי אישי, משפחתי או מנוי סטודנט.

שתפו כתבה