Facebook

פייסבוק בוחנת החלפת הפרסומים ברשת לעיצוב של סטוריס

מי שאחראית על לא מעט מציאות והדלפות של הרשת החברתית פייסבוק היא Jane Manchun Wong שמשקיעה את זמנה החופשי בפירוק קוד לגורמים של אפליקציות החברות המובילות. היא עושה זאת עבור הקהילה ללא תמורה, שם היא מוצאת בשורות הקוד את הפיצ'רים החדשים עליהם עובדת החברה לפני שהם משתחררים לקהל הרחב.

רוב החידושים נמצאים באפליקציה, אך למשתמש הפשוט אין גישה אליהם. את אותם שרותים ניתן באותו שלב להפעיל רק על ידי פקודת שרת וכאן ג'יין נכנסת לתמונה, וכבר חושפת לנו מוקדם יותר היום (שני) את השינויים עליהם פייסבוק עובדת.

אלו מכם שעוד לא מחקו את החשבון שלהם חלילה בפייסבוק, מכירים את ה-News Feed אשר מציג למשתמש את כל החדשות, העדכונים והפרסומים מהחברים, המכרים, מעמודי הלייק (כמו שלנו למשל, לייק לעמוד של The Verifier) ועוד. אך נראה כי בפייסבוק עובדים בימים אלו על שינוי עיצובי ל-News Feed שבקרוב יהפוך להראות כמו סטורי אחד גדול. על משתמש יופיע ב-News Feed אם פרסם מספר עדכונים תחת "סטורי" אחד שיקבץ את כל הפרסומים של אותו חבר, עמוד או הדודה שהחליטה לשתף את סרטוני המתכונים והכלבים. העיצוב יהיה דומה מאוד לאיך שפועלים הסטוריס עם מד זמן שעובר בין פוסט לפוסט משמאל לימין.

אם לומר את האמת, שינוי שכזה יכול להיות מבורך על מנת לחסוך בגלילת ה-News Feed שהופך לפחות רלוונטי לשנת 2019. מנגד, דבר שכזה יכול לעצבן לא מעט משתמשים אשר השינוי הנ"ל יכול להרוס את הדבר הקיים והנוח למשתמש הרגיל שאינו מעוניין בשינויים. ולכן אם פייסבוק אכן מתכוונת להשיק את הפיצ'ר, היא תהיה חייבת לעשות את בצורה החכמה והנכונה ביותר, אחרת היא עלולה לחטוף מכה קשה נוספת באיבוד המשתמשים שרק הולכים ועוברים לאינסטגרם.

שתפו בתגובות מטה, מה אתם חושבים על השינויים עליהם עובדת פייסבוק?

תגיות
הראה עוד

אבי דוד | Avi David

ממקימי האתר ועורך משנה Avi@theverifier.co.il פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם Techit. סלולרי: iPhone X / 256GB מחשב: iMac 27 5K שעון חכם: Apple Watch Series 4 LTE טאבלט: iPad Pro 10.5 2018
Back to top button
Close