קבוצת HOT חושפת היום מיתוג חדש לקבוצה תחת המסר "קבוצה אחת, מותג אחד" ולאחר 12 שנות פעילות תחת המותג המוכר, במהלכן הפכה הקבוצה לחלק מקבוצה בינלאומית Altice, תטמיע הקבוצה שפה מיתוגית המכנסת את כל חברות הקבוצה תחת מותג יחיד משותף. למותג עוצב לוגו חדש, המתבסס על ערכים וחזון משותפים לכל החברות.
במסגרת שינוי המותג, תשנה החברה את פניהם של כלל ערוצי החברה שימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ. כל מותגי הבת של הקבוצה, בהם: HOT mobile, HOT עסקים HOT NET ו-HOT 017 יקבלו גם הם מותג עדכני המדבר את השפה החדשה.
הלוגו החדש של HOT פועל תחת עקרון התנועה: הלוגו פתוח ואין בו גבולות או רקע על מנת לשקף את האסטרטגיה של הקבוצה לחדש כל הזמן. הצבעים הדומיננטיים הם שחור לבן, בשפה נקיה. הלוגו ממחיש את החדשנות של הקבוצה ואת המעבר למותג אחד מרכזי.
לרגל המהלך תעלה החברה קמפיין בהשתתפות הכוכבים והיוצרים מהפקות המקור המובילות של HOT, שלושים מכוכבי HOT שלקחו חלק בהפקות המקור של HOT לאורך השנים משתתפים בקמפיין בהם שלישיית מה קשור, השבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן, ירון ברלד, ועוד.
לרגל המהלך HOT מרחיבה את הצעות התוכן ושירות Netflix יוצע בשבועות הקרובים בכל הממירים המתקדמים של החברה, לרבות בממירי Fiber Box וMini Fiber. עלות השירות בהתאם למדיניות המחירים של Netflix. חבילת ערוצי הסרטים מושקת מחדש ותכלול מגוון רחב וחדש יותר של סרטים באפיקים 16-19 בשלט. שירות ה-VOD של HOT יעודכן ויכלול הרחבה של שעות התוכן.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT: "אחרי שלוש שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל. HOT היא מותג מוביל המוכר בכל בית בישראל והינה חלק מקבוצת התקשורת הבינלאומית Altice. לקחנו את הטוב משני העולמות: העוצמה הגלובלית של Altice לצד המעמד המרכזי שיש ל- HOT בתרבות הישראלית ויצרנו מותג עם נראות חדשה"
נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT: "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי חשוב. HOT נפרדת לשלום מ"הבועה האדומה" ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של HOT, תוך שמירה על שם המותג ועם עיצוב אחיד המתכתב עם השפה של Altice".
מה דעתכם על המיתוג החדש? שתפו אותנו בתגובות