מערכת ההפעלה האנדרואיד פאי 9.0 שוחררה והיא כוללת מספר שיפורים אשר המשמעותיים בהם נמצאים מתחת למכסה המנוע.

בין עיקר השיפורים ניתן למצוא שיטה חדשה לניהול צריכת סוללה, שעל פי גוגל נעשית על ידי אינטליגנציה מלאכותית, קיצורי דרך לפעילויות מהירות באפליקציות היישר ממגירת האפליקציה, התאמת בהירות המסך בהתאם לתנאי התאורה במקום והעדפתכם, ושינוי ויזואלי המאפשר לבטל את שלושת הכפתורים המוכרים בתחתית המסך והפיכתם לפס בודד המאפשר לכם לבצע את אותן הפעולות באמצעות מחוות.

המערכת שוחררה ראשית למכשירי הפיקסל (דור 1 ודור 2) ורבים מהמשתמשים תוהים מתי והאם יגיע העדכון המיוחל אל מכשיר האנדרואיד שלהם.

אנו ב-The Verifier נעדכן אתכם בכל המכשירים שקיבלו, ועתידים לקבל את עדכון מערכת ההפעלה האנדרואיד פאי 9.0 🥧

 

עודכן לאחרונה: 28/08/2018

הראשונים לקבל את העדכון: מכשירי הפיקסל של גוגל

ואיך לא, הראשונים לקבל את העדכון היו סדרת מכשירי ה-Pixel דור ראשון וה-Pixel דור שני. אם יש ברשותכם את אחד מהמכשירים ברשימה, גוגל שחררה את העדכון והוא זמין עבורכם כבר עכשיו. אז למה אתם בעצמם מחכים? שדרגו כבר עכשיו.

Essential PH-1

עוד באותו היום בו שחררה גוגל את עדכון האנדרואיד פאי 9.0, יצרנית Essential הכריזה כי העדכון זמין עוד באותו היום למכשיר ה-PH1. למי שמכם שיש ברשותו את המכשיר ועדיין לא שדרג, זה הזמן. 

HTC

היצרנית HTC הודיעה כי תשחרר את העדכון עבור מכשירי הדגל מהשנתיים האחרונות וכי עד כה לא ידוע האם בחברה ישיקו את העדכון למכשירים ישנים יותר, אך אל תצפו ליותר מידי מכיוון שב-HTC עוד לא דווח מתי העדכון יגיע, אך בחברה מבטיחים כי העדכון צפוי לצאת למכשירים בהמשך השנה.

OnePlus

מכשיר הדגל של החברה ה-OnePlus 6 היה בין המכשירים שהשתתף בתוכנית הבטא של גוגל, כך שלא ברור למה עד כה העדכון המלא עוד לא שוחרר. אך ב-One Plus מבטיחים כי העדכון יועבר למכשירי הדגל בהמשך השנה, והשאר כנראה כבר בשנה הבאה. להלן המכשירים שיקבלו את העדכון:

Samsung

דווקא מחברה בסדר גודל כמו סמסונג, עד כה לא שמענו ולא ציוץ (בטוויטר) וגם לא בהכרזה לאחרונה של הנוט 9 בכל הדבר הנוגע לעדכון הפאי של גוגל. החברה עדיין בתהליך של העברת עדכון ה-Oreo למספר מכשירים שימשך עד לחודש ינואר 2019. אז האם מכשירי הדגל יקבלו את העדכון ומתי? אנו מקווים שבסמסונג ישברו את השתיקה ויעדכנו. אנחנו כמובן נדאג לעדכן בעת הודעה של סמסונג כשזאת תשוחרר.

Motorola

חברת מוטורולה דווקא לא מאכזבת וזאת משחררת (ולכן מקבלת מאיתנו אנדרואיד ירוק) את הרשימה המלאה של המכשירים שיקבלו את עדכון האנדרואיד פאי שיחל מחודש ספטמבר ויגיע אל שאר המכשירים עד לחודש נובמבר השנה. נשמע שבחברה לא מחכים הרבה והמשתמשים יקבלו את העדכון במהרה.

LG

כמו סמסונג, גם ב-LG שומרים על שתיקה (ואם לומר את האמת די מביכה) עד כה בכל הנוגע לעדכוני האנדרואיד פאי למכשירי הדגל של השנה כמו ה-LG G7, והאם בכלל מכשיר הדגל של השנה שעברה ה-G6 יקבל את העדכון ואם בכלל. עד כה, עוד לא נודע דבר בכל הקשור לחברת LG שגם היא לא היתה חלק מתוכנית הבטא של גוגל. אך אנו מקווים כי העדכון יגיע עוד השנה, אך אל תהיו עם ציפיות גבוהות. אנו מעריכים כי העדכון יגיע רק בשנה הבאה למכשירים הבאים:

Sony

דווקא חברת סוני שקצב המכירות של מכשירי האנדרואיד לא בשמיים והכרזה על מכשירי דגל חדשים בתג מחיר של $999, החברה שחררה את הרשימה המלאה של מכשירי סדרת ה-Xperia שיקבלו את העדכון במהלך החודשים הקרובים. ובסוני מבטיחים כי העדכון יגיע עוד השנה. 

Nokia

גם חברת Nokia השתתפה בבטא ל אנדרואיד פאי ולכן גם החברה מודיעה באופן רשמי מי מהמכשירים שלה יקבלו את עדכון במהלך החודשים הקרובים. האם יש לנו קוראים בקהל שמחזיקים את אחד ממכשירי הנוקיה האחרונים? 

Huawei

חברת Huawei אף היא מצטרפת לחגיגה וכבר החלה בשחרור מאוד מצומצם של מספר משתמשים בסין עבור עדכון האנדרואיד פאי. החברה עוד לא שחררה הודעה בנושא אך אנו מקווים לראות את מכשירי הדגל מריצים את העדכון החדש בחודשים הקרובים.

עדכון 28/08/2018: חברת Huawei עדכנה כי מכשירי הדגל מסדרת ה-P20 יקבלו את עדכון האנדרואיד פאי כבר בחודש ספטמבר. התווספו לרשימה ה-Mate 10 וה-Honor Play.

Xiaomi

חברת Xiaomi כבר החלה להוציא עדכוני בטא לחלק מהמכשירים ואלו הם המכשירים שבנתיים ידוע לנו כי יקבלו בוודאות את עדכון האנדרואיד הבא.

 

עדכון 28/08/2018: חברת Xiaomi מעדכנת את רשימת המכשירים שיקבלו את עדכון האנדרואיד פאי, התווספו לרשימה 13 מכשירים שיקבלו את העדכון. תאריך יעד עדיין אינו ידוע.

המכשיר שלכם נמצא ברשימה? ואם לא, נשמח אם תעדכנו אותנו בתגובות למטה ואנו כמובן נעדכן את הכתבה בהתאם.