fbpx

נלחמת באפל מיוזיק: סמסונג ו-Spotify חתמו על הסכם שותפות

מאת אבי דוד | Avi David

ארוע ה-Unpacked של חברת סמסונג שנערך אמש (חמישי) בניו יורק הביא עימו לא מעט חדשות ועדכונים מצד חברת סמסונג. החברה הציגה את פאבלט הנוט9 לצד רמקול חכם ה-Galaxy Home ושעון ה-Galaxy Watch. אך יחד עם כל החומרה החדשה, הציגה חברת סמסונג שיתוף פעולה (ומאוד מעניין יש לציין) עם שרות המוזיקה Spotify.

שיתוף הפעולה בין השתיים יאפשר לכל משתמש שמחזיק מכשיר מבית סמסונג להתחבר לשרות המוזיקה Spotify מכל מכשיר סמסונג, בין אם זה סמארטפון, הפאבלט נוט9, טאבלט או אפילו דרך המקרר, הרמקול ואפילו דרך הטלוויזיות החכמות של סמסונג. החברה הודיעה כי תטמיע בכל מכשיר את שרות המוזיקה של חברת Spotify.

Ad image

למשל, אלו שירכשו את מכשיר הפאבלט הנוט9 יתפלאו לגלות כי במהלך ההתקנה הראשונית של המכשיר תתאפשר האופציה להתחבר או להרשם אל שרות המוזיקה ואף לקבל התנסות חינם בשרות הפרימיום. יש לכם חשבון קיים או סתם בא לכם לעשות שימוש בשרות ללא הצורך בתשלום שיכלול פרסומות? גם זה יהיה אפשרי. השרות יוטמע במערכת ההפעלה (כמובן שניתן יהיה להסיר אם תהיו מעוניינים בכך) וזה ישולב בכל מוצר של סמסונג.

מי שתדע לשלוט על המוזיקה היא העוזרת הקולית Bixby, בגרסה החדשה 2.0 חברת סמסונג תשלב את האפשרות של שליטה על המוזיקה המתנגנת דרך השרות גם כשהמסך סגור. תוספת טובה למי שכן עושה שימוש ב-Bixby.

הדבר יאפשר לשתיים להלחם בשרות המוזיקה של חברת אפל ה-Apple Music אשר מונה למעלה מ-20 מיליון משתמשים רשומים (נתונים נכונים לחודש יולי 2018 בארה"ב) אשר משלמים על השרות בכל חודש. ואילו Spotify אף הוא חצה את רף ה-20 מיליון משתמשים רשומים בארה"ב כאשר השרות של אפל ממשיך לזנק בכל חודש ב-5% ואילו השרות המתחרה מזנק ב-2% בחודש. אך אל ניתן למספרים לסנוור, Spotify שולטת יותר בשוק העולמי עם למעלה מ-50 מיליון משתמשים רשומים ואילו 90 מיליון משתמשים אשר עושים שימוש בשרות ללא תשלום. ואצל אפל? בין 5 ל-7 מיליון משתמשים עם מנוי ניסיון של שלושה חודשים.

שרות המוזיקה Spotify בכל פלפורמה של סמסונג \ צילום: The Verge

אין ספק כי שיתוף הפעולה בין סמסונג ל-Spotify יכול לעשות רק טוב, לתת אלטרנטיבה טובה יותר למשתמשים עם שרות מוזיקה מתקדם, כאשר זאת נכשלה בעבר מספר פעמים ואף סגרה את שרותי המוזיקה שלה. אך נראה כי באפל לא עומדים מהצד ואלו חתמו עם חברת הסלולר בארה"ב Verizon כאשר כל משתמש ברשת הסלולרית יוכל להתחבר לשרות המוזיקה של אפל לחצי שנה (כן כן, שישה חודשים) להתנסות בשרות, חינם בלי כסף.

אז האם שיתוף הפעולה בין השתיים יצליח לתת מכה לאפל עם שרות המוזיקה שלה? מה שכן, זה יעשה טוב ללא מעט משתמשים. שתפו אותנו בתגובות, אתם יותר משתמשים של Spotify או שיש לכם מנוי ב-Apple Music?

שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra