הצצה ראשונה לעיצוב החדש של דפדפן ה-Google Chrome עבור מכשירי ה-iOS [בטא]

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

בחודשים האחרונים אנו ב-The Verifier מקבלים עדכוני פיתוח של דפדפן ה-Google Chrome עבור מכשירי ה-iOS. היום (רביעי) שחררה חברת גוגל עדכון חדש עבור גרסת הפיתוח (69.3497.7) עם עיצוב חדש ורענן עבור הדפדפן. האם אהבנו? בהמשך.

העיצוב החדש הוא חלק מהשינוי העתידי עליו עובדת חברת גוגל בימים אלו. רק אמש, אחד מעובדי החברה פרסם סרטון ובו החברה מציגה חלק מהחידושים של שינוי העיצוב עבור אפליקציות גוגל אשר יגיעו אלינו בעתיד. על פי אותו סרטון, ניתן לראות כיצד גוגל עושה שימוש בשפת העיצוב ה-Material Design 2.0 עליו דיברה החברה בכנס המפתחים השנתי ה-Google I/O 2018.

לפניכם, העיצוב הנוכחי בדפדפן ה-Google Chrome עבור מכשירי ה-iOS:

אפשר לראות את העיצוב הקיים, מדובר אומנם בגרסת פיתוח אך העיצוב הוא אותו עיצוב אצל כלל המשתמשים. בגרסה החדשה, 69, גוגל מציגה עיצוב חדש לדפדפן ה-Google Chrome, ולא בטוח שתאהבו אותו, אך שימו לב: בגוגל מבטיחים, מדובר בעבודה מתמשכת ואילו לא מדובר בעיצוב הסופי. אנו כמובן ב-The Verifier נעקוב מקרוב אחר הפיתוח, וכשיהיה עדכון בעתיד נעדכן. עד אז, מוזמנים לצפות בעיצוב החדש (גרסה 69.3497.7):

אז אחרי שראיתם את השינוי עליו עובדת גוגל, האם אהבתם את העיצוב? אנו נמשיך לעדכן כאשר נקבל עדכונים חדשים של דפדפן הכרום של גוגל. עד אז, מוזמנים לצפות בוידאו מתוך העיצוב העתידי של גוגל עבור האפליקציות של החברה בכלל הפלטפורמות:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=20&v=XGH7xQpgt-U

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra