סלולר

לראשונה בסלולר: פלאפון משיקה שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית

פלאפון משיקה לראשונה בסלולר שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית. השירות החדש מיועד ללקוחות בעלי שירות תיקונים בפלאפון ומאפשר להם לפתוח קריאה ישירות באתר הבית של החברה, ולקבל תוך 3 שעות שיחה חוזרת מאיש תמיכה ממרכז השירות הסמוך למקום מגוריהם, שיסייע להם טלפונית באיתור וטיפול בתקלה. במידה ומדובר בתקלה המצריכה הגעה ובדיקת המכשיר במרכז השירות, יקבע איש התמיכה עבור הלקוח תור והוא יתקבל במרכז השירות ללא המתנה, כאשר היסטוריית התקלה כבר רשומה לפני הנציג. השירות הינו ללא תשלום ובכפוף לשעות הפעילות במרכזי השירות.

bnr_form_support2 (2)

שירות פתיחת קריאה לטכנאי מהבית מאפשרת ללקוח לקבל פתרון מהיר ויעיל לתקלות במכשירו. הלקוח ממלא באתר פלאפון טופס על סוג התקלה במכשירו כמו: האם המכשיר לא נדלק, קליטה, בעיה בצלצלן, במיקרופון, בעיית טעינה, תצוגה, WIFI, חוסר תגובה במקשים, מסך שבור, השבתה ועוד. היתרון בשירות הוא שבמידה והתקלה אינה נפתרת מרחוק, כאשר הלקוח מגיע למרכז השירות, הנציג המטפל כבר מכיר את המקרה והוא יכול לחסוך ללקוח זמני המתנה וזמני שירות ללא צורך במתן הסברים נוספים על מהות ואופי התקלה.

דגנית קרמר, סמנכ”ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה היום “בשנים האחרונות השקנו מספר שירותים חדשניים שמטרתם לשפר את השירות ללקוח ולאפשר לו לבצע מגוון פעולות באופן עצמאי תוך חיסכון בזמן ובמשאבים, כמו שירות בצ’ט לייב, מענה אנושי בוואטסאפ, רכישת מכשיר וחבילות באפליקציה בסמארטפון ועוד. הלקוחות היום יודעים להעריך שירות מהיר ונוח, כאשר הדיגיטל מהווה פלטפורמה אידיאלית ליצירת קשר ולניהול הדיאלוג עמם”.

תגיות
הראה עוד

אבי דוד | Avi David

ממקימי האתר ועורך משנה Avi@theverifier.co.il פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם Techit. סלולרי: iPhone X / 256GB מחשב: iMac 27 5K שעון חכם: Apple Watch Series 4 LTE טאבלט: iPad Pro 10.5 2018
Close