MWC 2015סלולר

MWC 2015: מנכ”ל וואווי מפזר הצהרות לקראת כניסת החברה לשוק האמריקאי

“רוב יצרניות הסמארטפונים הסיניות צפויות להיעלם בתוך שלוש עד חמש השנים הקרובות, ואנחנו נהיה המובילים”. את ההצהרה הזו העניק הבוקר ריצ’רד יו, (Richard Yu) מנכ”ל Huawei, הידוע בתור אחד שאוהב לומר את אשר על ליבו. שנתיים לאחר שערוריית הריגול המפורסמת, היצרנית הסינית הבכירה בדרך לכבוש את ארה”ב, עם מגוון רחב של מכשירי פרימיום, שעונים חכמים ופירסום אגרסיבי. המנכ”ל שולח גם עקיצה או “איום” לאפל: “בעתיד, התחרות העיקרית שלנו תהיה מול חברות מערביות, ולא חברות סיניות”.

6dd766d8c83419cce39b2913fc88d36e
ריצ’ארד יו מציג את השעון החכם בתערוכת MWC 2015 בברצלונה

 

סוכנות הידיעות רויטרס שהביאה את הציטוטים המעניינים, מעריכה כי כניסתה של וואווי לשוק האמריקאי תהיה הרבה מעבר למכירה פרטית או דרך מפעילות הסלולר, אלא אסטרטגיה שיווקית רחבת היקף, הכוללת שלטי חוצות, פירסומות בכל אמצעי התקשורת, חסויות לאירועי ספורט גדולים ועוד. Huawei צפויה להציע גם תמחור אטרקטיבי למכשירי הדגל שלה, כדי לנסות ולנגוס נתח שוק משמעותי מאפל וסמסונג, שתי היצרניות שמוכרות את כמות המכשירים הגדולה ביותר בארה”ב.

“התכנון שלנו הוא להתמקד יותר במכשירי פרימיום לפלח השוק הגבוה” ציין המנכ”ל, ובהמשך להכרזה על השעון החכם ב-MWC 2015, הוסיף כי “גם אפל נמצאת בתחילת הדרך בכל מה שקשור לשעונים חכמים, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות זאת טוב יותר”. כזכור, Huawei מכרה בשנה החולפת 74 מיליון מכשירים, תוך כדי שהיא מגדילה את היקף המכירות ב-54 אחוזים לעומת 2013, שהם 5.7 אחוזים מכל המכשירים החכמים שנמכרו בעולם. נתונים אלה מעניקים לה את המקום השלישי בטבלת יצרניות הסמארטפונים, אחרי סמסונג ואפל. החברה מעוניינת למכור השנה לא פחות מ-100 מיליון יחידות, חלקם הגדול בארה”ב.

מקור: רויטרס, WSJ

תגיות
הראה עוד

אבי דוד | Avi David

ממקימי האתר ועורך משנה Avi@theverifier.co.il פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם Techit. סלולרי: iPhone X / 256GB מחשב: iMac 27 5K שעון חכם: Apple Watch Series 4 LTE טאבלט: iPad Pro 10.5 2018
Close