סלולר

ללא צורך בהמתנה: פלאפון משיקה “שירות אישי במייל”

חברת פלאפון משיקה לראשונה בסלולר את “שירות אישי במייל“, שיאפשר ללקוחות החברה לקבל מענה לפניותיהם באמצעות המייל, ללא המתנה לנציג טלפוני. שירות אישי במייל קיים בחברות רבות במגזר הציבורי ולראשונה מושק בתחום הסלולר. השירות הושק לאחר פיילוט שבוצע בשנה האחרונה בקרב לקוחות החברה, אשר יצרו קשר עם מנהל תיקי הלקוחות שלהם באמצעות המייל, ללא צורך בהמתנה לנציג.

שירות אישי במייל יאפשר ללקוחות שפנו למוקד הטלפוני לבחור כבר בשלב הנתב מבין כמה אופציות: להמתין לנציג שירות, לקבל מענה טלפוני במועד מאוחר יותר או לקבל לינק לנייד ובו מייל שיאפשר להם להמשיך את הפניה ולהתכתב עם נציגי השירות. השירות החדש, זמין באתר החברה בכתובת www.pelephone.co.il הוא פרי פיתוח חטיבת מערכות מידע בפלאפון והוא מבוסס על מערכת CRM Dynamic של חברת מיקרוסופט. השירות יאפשר ללקוחות החברה לקבל שירות בנושאים רבים כגון: הסבר על חשבוניות, הסבר תפעול מכשירים, שינוי פרטים, קבלת שעות פתיחת מרכזי השירות וקביעת תור, קבלת מידע שוטף ועוד, תוך סגירת טיפול משלב הפניה ועד סוף התהליך.

pelephone+eng+logo

דגנית קרמר, סמנכ”ל השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה היום “אנו מבצעים את כל סוגי הפעולות שמאפשרות ללקוח לחסוך זמן וכסף, מתוך הבנת צרכי הלקוח. אנו משקיעים משאבים רבים על מנת שהשירות ללקוח יהיה פשוט ומהיר ועל מנת שהלקוח יצא מרוצה מהמענה שיקבל מאיתנו, כאשר הדיגיטל מהווה עבורנו פלטפורמה נוספת לניהול הקשר עם לקוחותינו”. קרמר הוסיפה כי “מדי חודש נרשמות באתר פלאפון למעלה ממיליון כניסות ומתבצעות בו מעל 200 אלף פעולות. כבר כיום כ-45% מהלקוחות, המבצעים פעולות באתר, עושים זאת באמצעות הסמארטפון וכ-5% מבצעים זאת באמצעות הטאבלט, לכן אף מתבקש להציע נדבך נוסף בסל השירותים שלנו שמאפשר תכתובת מייל עם נציג באופן ישיר”.

תגיות
הראה עוד

אבי דוד | Avi David

ממקימי האתר ועורך משנה Avi@theverifier.co.il פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם Techit. סלולרי: iPhone X / 256GB מחשב: iMac 27 5K שעון חכם: Apple Watch Series 4 LTE טאבלט: iPad Pro 10.5 2018
Close