תערוכת ה-CES אמנם רק התחילה, אך כבר מייצרת חדשות מעניינות. במסיבת עיתונאים שערכו LG ו-Amazon, הציגו השתיים שיתוף פעולה מעניין והכריזו על מקרר משותף.
למקרר החדש, המיוצר על ידי LG, תרמה אמזון את אלכסה, העוזרת הווירטואלית שלה, שהוצגה לראשונה בנובמבר 2014.
עד כה, העוזרת החכמה שולבה במוצרים הבייתים מבית החברה ,כדוגמת ה'אקו' ו-'אקו דוט', וסיפקה מגוון אפשרויות שימוש כגון חיפוש באינטרנט, תשובות לשאלות, ניגון מוזיקה, קריאת ספרים ואף הזמנת מוניות ומוצרים מאתר Amazon. כל זאת כמובן באמצעות הקול בלבד.
כעת נראה כי לאמזון תוכניות גדולות יותר עבור אלכסה, אשר תצא לראשונה מהרמקול הייעודי, ותשולב במוצרים עתידיים נוספים, כדוגמת המקרר של LG.
לאחר שחברת LG הציגה בשנה הקודמת סדרת מקררים בעלי מסכי מגע ענקיים, אשר מריצים Windows 10, כעת החברה לוקחת את הקונספט מעט קדימה, ומוסיפה את האינטלגנציה הוירטואלית של העוזרת האמזונית. אלכסה "תרוץ" על מערכת ה-WebOS הביתית של החברה הדרום קוריאנית אשר בנוסף אליה ניתן יהיה להוריד אפליקציות נוספות.
סגן נשיא מוצר Amazon Echo מייק ג'ורג' אמר: "המקררים החדשים יציעו את חוויית אלכסה המלאה, כולל האפשרות לבדוק את מזג האוויר, לנגן מוזיקה, לספר בדיחות, להקריא מתכונים ואף להזמין מוצרי מזון מחנות אמזון".
אם לא דיי בכך בשביל להריץ אתכם לחנות האלקטרוניקה הקרובה למגוריכם, המקררים החדשים אף יציעו את האפשרות לבדוק את תכולת המקרר מבלי לפתוח אותו. כל זה אודות לחיישני הצילום שיציגו את תכולתו על המסך בעת נקישה עליו, כדוגמת הנקישה הכפולה במכשירי הסלולר של LG. גישה נוספת אל מערכי הצילום של הפנימיים של המקרר יכולה להעשות גם באמצעות אפליקציה ייעודית לסמארטפון ולבדוק מה שכחתם כשתהיו כבר בסופר.
אם בנקודה הזאת כבר השתכנעתם לרכוש את המקרר, תדעו שמקררי הInstaView יגיעו בהמשך השנה לחנויות האלקטרוניקה והתענוג לא יהיה זול למדיי, כאשר המחיר ההתחלתי צפוי לעמוד על 5,000 דולר לגרסה הקטנה יותר של המקרר הטכנולוגי.
שתפו אותנו בתגובות כמה פעמים אתם פותחים את המקרר, ונסו לחשב כמה פעמים תקישו על המסך כדי להסתכל על המוצרים מבלי לפתוח אותו.
[embedyt] http://www.youtube.com/watch?v=diqI7XLXlXg[/embedyt]