העיצוב החדש של וואטסאפ לאייפון ולאנדרואיד \ תמונה: WhatsApp

ה-WhatsApp נהפך לירוק? בקרוב ניתן יהיה לבחור בערכות עיצוב

לאחרונה ווטסאפ עדכנו את האפליקציה עם עיצוב רענן וצבע ירוק כברירת מחדל לנראות הכללית. המשתמשים שפחות אהבו את ההחלטה, נראה כעת כי במטא בוחנים אפשרות הוספת ערכות עיצוב שניתן יהיה להגדיר את האפליקציה כולה בצבעים אחרים.

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

עדכון בטא חדש לאפליקציית ווטסאפ (WhatsApp) עבור iOS (גרסה 24.11.10.70) מביא בשורה מרעננת למשתמשים שמחפשים להתאים אישית את חווית השימוש שלהם באפליקציה. בעדכון הבטא האחרון ששוחרר לפני זמן קצר, מדווח אתר WABetainfo על אפשרות חדשה שמאפשרת התאמה אישית של צבעי הבועות בצ’אט, בנוסף להרחבת יכולת התאמת הנושא הכללי של הצ’אט.

בעדכון הבטא הקודם ל-iOS, נמצאה אפשרות התאמה אישית של צבע הבועות בצ’אט. בעדכון הנוכחי, מתברר כי ווטסאפ ממשיכה לשפר את הפיצ’ר הזה באמצעות הוספת אפשרות חדשה לבחירת ערכת עיצוב כברירת מחדל לצ’אט.

ניתן לבחור את צבע בועת הצ׳אט \ תמונה: WABetainfo

כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת, ווטסאפ עובדת על אזור חדש באפליקציה שיאפשר למשתמשים לבחור את ערכת עיצוב ברירת המחדל של הצ’אט. פיצ’ר זה דומה לאפשרות בחירת הצבע הראשי של האפליקציה, שדווח עליו בעדכוני הבטא הקודמים של ווטסאפ.

כעת, משתמשים יוכלו לבחור צבע חדש ורקע לנושא ברירת המחדל של הצ’אט מתוך מגוון של חמישה צבעים שונים. לאחר בחירת הצבע, הוא יהפוך אוטומטית לערכת העיצוב ברירת המחדל של הצ’אט, וישנה הן את הרקע והן את צבע הבועות בהתאם.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra