Dreame X40 Ultra | תמונה: Dreame

השואב הרובוטי ה-X40 Ultra של Dreame מגיע לישראל

מערכת האתר
פורסם על ידי מערכת האתר

קבוצת קריסטלינו, המשווקת הרשמית של Dreame בישראל, גאה להציג את הדגם החדש והמשוכלל ביותר של מותג שואבי האבק – Dreame X40 Ultra. השואב בעל עוצמת שאיבה של 12,000PA, מה שהופך אותו לשואב החזק ביותר בעולם.

Dreame X40 Ultra | תמונה: Dreame

טכנולוגיה מתקדמת: מערכת Ai וחיישן Clean Genius

ב-X40 Ultra מותקנת מערכת AI לזיהוי מכשולים וניווט מתקדם, המשולבת עם מצלמות HD RGB וחיישן Clean Genius. החיישן מזהה במדויק את רמת הלכלוך על הרצפה ומתאים את עוצמת הניקוי כדי להסיר ביעילות לכלוך, אבק ופסולת. השואב מצויד בזרוע ומברשת צד דינמיות, המאפשרות ניקוי ושטיפה יסודית בכל פינה בבית.

פיצ’רים מתקדמים: התאמה אישית ונוחות שימוש

הדגם החדש מציג פיצ’רים מתקדמים רבים, ביניהם חלל ייעודי לחומר ניקוי, מצב ייעודי לבעלי חיים, שטיפת מקרצפות במים חמים של כ-70 מעלות, ומנגנון מיוחד להרמת מקרצפות או השארתן בעמדה בעלייה על שטיחים. השואב מצויד בתאורת LED הנדלקת במקומות חשוכים, מנגנון ניקוי עצמי וייבוש מברשות בחום למניעת ריחות עובש וטחב. כל זאת בשילוב אפליקציה מתקדמת בעברית מלאה.

Dreame X40 Ultra | תמונה: Dreame

TriCut 2.0: גזירת שיער עצמאי

Dreame מציגה גם את מברשת TriCut 2.0, המאפשרת גזירת שיער ארוך ושיער של בעלי חיים באופן עצמאי, ובכך להימנע מתקלות במכשיר. מברשת זו ניתנת לרכישה בנפרד מהשואב.

אפשרויות נוספות: חיבור לניקוז

ל-X40 Ultra אפשרות חיבור לניקוז באמצעות ערכה אותה ניתן לרכוש בנפרד מהשואב.

Dreame X40 Ultra | תמונה: Dreame

Dreame, שהוקמה בשנת 2015, היא חברת מוצרי צריכה חדשנית המתמקדת במכשירי חשמל ביתיים חכמים. החברה מחויבת לשיפור איכות החיים של משתמשים ברחבי העולם ומתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים, תוך מינוף טכנולוגיות אסטרו-דינמיות פורצות דרך המגובות ביותר מ-150 פטנטים רשומים. צוות המו”פ של החברה מורכב ממומחים בתחום ההייטק, התעופה והחלל.

מחיר וזמינות

מחיר השואב Dreame X40 Ultra הוא 5,790 שקלים. ניתן לרכוש אותו באתר Dreame ישראל, בחנות המותג בקניון הזהב בראשון לציון וברשתות השיווק המובילות.

שתפו כתבה